Документація класного керівника

  1. Класний журнал.
  2. Аналіз контингенту учнів класу (соціальний паспорт).
  3. План виховної роботи на семестр, затверджений заступником директора з виховної роботи.
  4. Табелі успішності та відвідування занять учнями.
  5. Щоденник класного керівника (облік виховних годин, годин спілкування; індивідуальна робота з родинами класу).
  6. Документація (довідки, акти, доповідні) щодо пропусків навчально-виховного процесу учнями школи.
  7. Щоденник психологічно-педагогічних спостережень за учнями.
  8. Актиобстеження житлово-побутових умов проживання та матеріального становища учнів.
  9. Протоколи бесід з учнями та батьками.
  10. Протоколи батьківських зборів, доповіді та виступи на зборах.
  11. Дані щодо літнього оздоровлення учнів класу.
  12. Матеріали виховних годин, годин спілкування тощо.
  13. Розробки сценаріїв виховних заходів.
  14. Літопис чи фотоальбом групи.

/Files/images/de1fault.jpeg

Циклограма роботи класного керівника

Щоденно:

- з’ясовувати причини відсутності учнів на заняттях, фіксувати пропуски у класному журналі;

- проводити бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;

- проводити індивідуальну роботу з учнями;

- контролювати зовнішній вигляд учнів;

- контролювати харчування.

Щотижня:

- організовувати чергування по класу;

- проводити класні години;

- перевіряти щоденники;

- проводити заходи у класі за планом роботи;

- працювати з активом класу, організовувати діяльність органів учнівського самоврядування;

- контролювати виконання доручень;

- працювати з батьками;

- працювати з вчителями, що викладають у класі;

- проводити зустрічі зі шкільним лікарем.

Щомісяця:

- проводити класні збори;

- відвідувати уроки вчителів-предметників у своєму класі;

- тестувати (анкетувати) учнів з метою вивчення індивідуальних особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;

- контролювати стан підручників;

- зустрічатися з батьківським активом;

- відвідувати учнів удома.

Один раз за семестр:

- оформляти класний журнал за підсумками семестру, складати звіт;

- заповнювати табелі успішності;

- проводити батьківські збори;

- брати участь у роботі семінарів, МО класних керівників;

- аналізувати виконання плану роботи, коректувати план виховної роботи;

- складати план роботи на канікули.

Один раз на рік:

- аналізувати план виховної роботи за попередній навчальний рік та складати план на наступний навчальний рік;

- проводити відкритий виховний захід;

- оформляти статистичні відомості про клас (на 5 вересня);

- писати характеристики (за необхідністю).

/Files/images/de1.jpeg

Золоті правила класного керівника

1. Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.

2. Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.

3. У вчителя не має бути улюбленців, тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найпотаємнішим.

4. Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.

5. Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.

6. Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість тим самим.

7. Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям завжди цікаво.

8. Завдання вчителя, як особистості: „знайди себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.

9. Учитель повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.

10. Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.

11. Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.

12. Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.

13. Вчителю необхідно виховувати у дітей самодисципліну, боротися з лінощами. Разом з батьками слід добиватися того, щоб дитина сама себе обслуговувала. Діти повинні розуміти, що навчання у школі – це їхня найважливіша робота.

/Files/images/2.jpeg

Основні напрямки індивідуальної роботи з учнями:

— розвиток пізнавальних інтересів;

— формування комунікативних якостей;

— виховання самодисципліни;

— розвиток творчих здібностей;

— корекція поведінки, робота з важковиховуваними учнями, учнями з аддиктивною поведінкою;

— вихід із кризових ситуацій, допомога учням з вадами здоров'я;

— робота з обдарованими дітьми;

— вивчення індивідуальних особливостей, специфіки умов і процесу їх розвитку;

— встановлення міжособистісних відносин з кожною дитиною;

— взаємодія з батьками, адміністрацією, соціально-психологічними службами навчального закладу з метою проектування індивідуальної траєкторії розвитку учня, педагогічної підтримки суспільно-корисних ініціатив учнів, корекції відхилень в інтелектуальному, моральному фізичному становленні учнів;

— діагностика результатів навчання, виховання, розвитку кожної особистості учня, облік їх особистих досягнень.

Кiлькiсть переглядiв: 350

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.